Direktlänk till inlägg 22 juni 2009

Det gäller att våga!

Av Anders Ahlenius - 22 juni 2009 17:41

I dag har flera av sommarlovsentreprenörerna varit i ett spännande läge:

Idéen börjar vara genomarbetad, men det är nu satsningen behövs - att våga ta ett steg till. Jag blir grymt imponerad av er och uppmuntrar er att fortsätta göra ert bästa. Vi ses i morgon. 

 
 
AndersxHD

AndersxHD

30 juni 2009 22:33

Vet var jag skulle få tag i dig så får bli här då jag kommer imon

http://andersxhd.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anders Ahlenius - 11 september 2009 06:19

Hej alla elever på Outlook och Alterna! Nu är äntligen bloggen öppen för ledarkursen. Den kommer att finslipas lite under helgen och inför måndagen kommer information inför övningarna att ligga uppe. Har ni frågor så mailar ni till anders@dream...

Av Anders Ahlenius - 21 augusti 2009 18:55

Hej kära sommarlovsentreprenörer! Vill tacka er för en trevlig sommar med gott samarbete. En del av er tar företaget vidare, medan en del av er ser sommaren som en god erfarenhet inför framtiden. Jag vill hursomhelst önska er lycka till.   Jag fortsä...

Av Anders Ahlenius - 1 juli 2009 07:01

Hej alla sommarlovsentreprenörer, Vi rullar vidare och det är väldigt roligt att läsa om era projekt. Det viktiga är att varje dag försöka ta ett steg framåt - stort eller litet. Mellan 09:00 - 11:00 är jag på kontoret och har fixtat lite fika till e...

Av Anders Ahlenius - 15 juni 2009 12:28

För mig som nybörjarbloggare är det inte alltid lätt att begripa hur man länkar till yoputube etc. Detta är ett test, som jag lyckades få till. Men att pröva det man aldrig har gjort är alltid utvecklande. tänk på det när du jobbar vidare med din aff...

Av Anders Ahlenius - 15 juni 2009 12:02

Freddy och Samuel bygger Webradio. På storgatsbacken i Värnamo finns de ett par timmar framöver. Vi önskar dem lycka till!...

Presentation

Anders Ahlenius
Föreläsare och Inspiratör



Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards