Direktlänk till inlägg 12 juni 2009

Gott om Plats i Värnamo

Av Anders Ahlenius - 12 juni 2009 11:08


Sitter och pustar ut efter ett pass på gymet Nordic Club i Värnamo. Ett fantastiskt gym där enkla människor som jag kan få träna utifrån mina egna förutsättningar. I dag hängde jag på något som heter EasyLine som var någon sorts intervall träning - helt slut efteråt, och det känns i kroppen.
Vad viktigt att ha Gott om Plats i livet även för rekreation, reflektion och återhämtning.Många nya människor träffar man på gymet, och ju fler man träffar desto mer uppenbart är det att vi kommer från hela vårt avlånga land och andra delar av vår värld-spännande.
Fredagen är studenternas dag och vår målsättning är att de känner att Värnamo har plats för dem. Lika mycket som kunskap behöver vi Nyskap. Nyskap?Det handlar om att föda fram nya idéer och koncept och studenterna är viktiga eftersom de sitte rpå färsk kunskap. Du som är intresserad av att utveckla en idé kan göra det via företag på orten som arbetar med produktutveckling. du kan också besöka företagsfabriken på Värnamo Näringsliv AB som hjälper dig att utveckla din affärsidé.
Gott om Plats vill vi skapa, på jobbet, på fritiden och för alla nyskapare! Anders Ahleniushttp://twitter.com/AndersAhlenius 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anders Ahlenius - 11 september 2009 06:19

Hej alla elever på Outlook och Alterna! Nu är äntligen bloggen öppen för ledarkursen. Den kommer att finslipas lite under helgen och inför måndagen kommer information inför övningarna att ligga uppe. Har ni frågor så mailar ni till anders@dream...

Av Anders Ahlenius - 21 augusti 2009 18:55

Hej kära sommarlovsentreprenörer! Vill tacka er för en trevlig sommar med gott samarbete. En del av er tar företaget vidare, medan en del av er ser sommaren som en god erfarenhet inför framtiden. Jag vill hursomhelst önska er lycka till.   Jag fortsä...

Av Anders Ahlenius - 1 juli 2009 07:01

Hej alla sommarlovsentreprenörer, Vi rullar vidare och det är väldigt roligt att läsa om era projekt. Det viktiga är att varje dag försöka ta ett steg framåt - stort eller litet. Mellan 09:00 - 11:00 är jag på kontoret och har fixtat lite fika till e...

Av Anders Ahlenius - 22 juni 2009 17:41

I dag har flera av sommarlovsentreprenörerna varit i ett spännande läge: Idéen börjar vara genomarbetad, men det är nu satsningen behövs - att våga ta ett steg till. Jag blir grymt imponerad av er och uppmuntrar er att fortsätta göra ert bästa. Vi se...

Av Anders Ahlenius - 15 juni 2009 12:28

För mig som nybörjarbloggare är det inte alltid lätt att begripa hur man länkar till yoputube etc. Detta är ett test, som jag lyckades få till. Men att pröva det man aldrig har gjort är alltid utvecklande. tänk på det när du jobbar vidare med din aff...

Presentation

Anders Ahlenius
Föreläsare och Inspiratör



Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards