Direktlänk till inlägg 15 juni 2009

Idéerna sprutar!

Av Anders Ahlenius - 15 juni 2009 11:39

Just nu är det fullt pådrag häruppe på Värnamo Näringsliv Ab med 17-18 stycken Sommarlovs entreprenörer som arbetar med sina spännande affärsidéer. Spunken till mobiltelefonsladdarna, Hembageriet, fotofirman, Webradion, LAN-arrangören

och mycket mera. Det är väldigt roligt! Vill ni följa dem under sommaren, så bloggar de från och med i dag på http://sle.bloggagratis.se/


Fram till klockan 13:00 i dag är de ute på stan och lär sig om marknadsföring med ett antal olika övningar. Ser ni dem på storgatsbacken i värnamo, önska dem lycka till.


Anders Ahlenius

http://twitter.com/AktivFritid

http://andersahlenius.bloggagratis.se

+46735-231831

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Anders Ahlenius - 11 september 2009 06:19

Hej alla elever på Outlook och Alterna! Nu är äntligen bloggen öppen för ledarkursen. Den kommer att finslipas lite under helgen och inför måndagen kommer information inför övningarna att ligga uppe. Har ni frågor så mailar ni till anders@dream...

Av Anders Ahlenius - 21 augusti 2009 18:55

Hej kära sommarlovsentreprenörer! Vill tacka er för en trevlig sommar med gott samarbete. En del av er tar företaget vidare, medan en del av er ser sommaren som en god erfarenhet inför framtiden. Jag vill hursomhelst önska er lycka till.   Jag fortsä...

Av Anders Ahlenius - 1 juli 2009 07:01

Hej alla sommarlovsentreprenörer, Vi rullar vidare och det är väldigt roligt att läsa om era projekt. Det viktiga är att varje dag försöka ta ett steg framåt - stort eller litet. Mellan 09:00 - 11:00 är jag på kontoret och har fixtat lite fika till e...

Av Anders Ahlenius - 22 juni 2009 17:41

I dag har flera av sommarlovsentreprenörerna varit i ett spännande läge: Idéen börjar vara genomarbetad, men det är nu satsningen behövs - att våga ta ett steg till. Jag blir grymt imponerad av er och uppmuntrar er att fortsätta göra ert bästa. Vi se...

Av Anders Ahlenius - 15 juni 2009 12:28

För mig som nybörjarbloggare är det inte alltid lätt att begripa hur man länkar till yoputube etc. Detta är ett test, som jag lyckades få till. Men att pröva det man aldrig har gjort är alltid utvecklande. tänk på det när du jobbar vidare med din aff...

Presentation

Anders Ahlenius
Föreläsare och Inspiratör



Fråga mig

0 besvarade frågor

Länkar


Ovido - Quiz & Flashcards